Grupa DrIT

CRM

CRM zarządza i wspiera utrzymywanie relacji z klientami. Rozwiązanie wykorzystywane jest przez firmy o różnych profilach działalności, szczególnie polecane do działów sprzedaży, marketingu i obsługi klientów.

Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o klientach/kontrahentach i planowanych oraz zrealizowanych kontaktach, pomaga skutecznie organizować pracę w firmie, dopasowując się do jej unikalnego modelu biznesowego i sposobu działania. Pozwala na definiowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii, co umożliwia dostosowanie programu do potrzeb przedsiębiorstwa.

Moduł enova365 CRM w połączeniu z modułami: Serwis oraz Wypożyczalnia pozwala na pełną obsługę usług w zakresie serwisowania rządzeń i maszyn oraz ich wypożyczania.


Zadania i zdarzenia

System pozwala na rejestrację zadań oraz zdarzeń. Zadania to czynności jakie użytkownik ma do wykonania - mogą to być spotkania z klientami, wysyłka oferty handlowej. Zdarzenia z kolei to działania, które zostały zrealizowane z naszymi klientami np. notatka z rozmowy telefonicznej, przesłany mail do klienta. enova365 daje łatwy dostęp do informacji o działaniach (zadaniach i zdarzeniach) w różnych kontekstach. W kartotece kontrahenta można obejrzeć listę wszystkich aktywności związanych z danym kontrahentem (klientem). Na liście zadań przypisanych do użytkownikach (tzw. moje zadania), może zobaczyć zadania, które zostały przydzielone do wykonania oraz te, które użytkownik przydzielił do wykonania innym osobom.

 


Projekty i kampanie

Działania (zadania i zdarzenia) związane z jednym klientem i zmierzające do osiągnięcia określonego celu można łączyć w projekty. Kampania to grupa projektów związanych z wieloma klientami, ale prowadząca do osiągnięcia wspólnego celu np. zwiększenie sprzedaży.

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.

Zadzwoń aby usyskać więcej informacji: 12 413 11 06