Umów się na bezpłatną prezentację wybranego modułu enova365. Zadzwoń do nas - tel.: 885 050 935                             Umów się na bezpłatną prezentację wybranego modułu enova365. Zadzwoń do nas - tel.: 885 050 935                                 Umów się na bezpłatną prezentację wybranego modułu enova365. Zadzwoń do nas - tel.: 885 050 935

Grupa DrIT

Opieka serwisowa

Każde rozwiązanie informatyczne, nawet najlepiej wdrożone, aby działało niezawodnie, powinno być na bieżąco serwisowane. Usługi serwisowe świadczone przez naszych doświadczonych konsultantów, dedykowane są przedsiębiorstwom, które mają świadomość, że wdrożony system to ważna dla firmy inwestycja. Usługi, świadczone w ramach umowy serwisowej, przeznaczone są dla użytkowników, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz wsparcia w codziennej pracy z systemem.

Przygotowaliśmy komfortowe pakiety serwisowe zróżnicowane w zależności od potrzeb naszych klientów:

 

ZAKRES PAKIETU PODSTAWOWY KOMFORT  PRESTIŻ   VIP
LICZBA GODZIN (MIESIĄC) 4 8 14 20
INFORMOWANIE O AKTUALIZACJACH     ⬤ 
AKTUALIZACJA SYSTEMU ⬤  ⬤ 
USUWANIE WAD ⬤  ⬤ 
KONSULTACJE ZDALNE / TELEFONICZNE ⬤  ⬤ 
WIZYTY W SIEDZIBIE KLIENTA     ⬤ 
SZKOLENIA UŻYTKOWNIKÓW ⬤ 
ROZWÓJ SYSTEMU ⬤ 
PRACE PROGRAMISTYCZNE   ⬤ 
GWARANTOWANY CZAS REAKCJI   ⬤ 
DEDYKOWANI KONSULTANCI      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pakiety serwisowe rozliczane są w postaci miesięcznego ryczałtu, którego wysokość uzależniona jest od wybranego pakietu.

Klientom, którzy potrzebują sporadycznej pomocy w codziennej pracy z systemem, proponujemy współpracę w formie doraźnego wsparcia serwisowego. Rozliczenie usługi odbywa się na podstawie faktycznie wykorzystanego czasu pracy naszych konsultantów.

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.

Zadzwoń aby usyskać więcej informacji: 22 862 84 93