PLEN
Grupa DrIT

Handel

Pozwala sprawnie zarządzać sprzedażą oraz gospodarką magazynową. Polecane firmom o różnych profilach w zakresie ofertowania, wystawiania dokumentów sprzedaży, ewidencji zamówień i obsługi magazynu, również magazynu wysokiego składowania. Podstawowe funkcje umożliwiają tworzenie dokumentów, zarządzanie towarami i cenami, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Moduł jest zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniającą funkcjonalność w zakresie rozliczeń z kontrahentami, a także z Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT.

Rozszerzeniem modułu jest Pulpit Kontrahenta - platforma B2B, ułatwiająca realizację zamówień i wzajemne rozliczenia z kontrahentami.

Nowością funkcjonalną w zakresie sprzedaży jest aplikacja mobilna enova365 Przedstawiciel Handlowy, narzędzie wspierające pracę handlowca poza siedzibą firmy. Rozwiązanie pozwala tworzyć cenniki, określać szczegółowe rabaty oraz przygotowywać oferty na urządzeniu mobilnym, bezpośrednio w trakcie spotkania z Klientem.

Kartoteki kontrahentów

Umożliwia przechowywanie danych o kontrahentach, bankach i urzędach. Kartoteki zawierają informacje informacje teleadresowe, dane kontaktowe, warunki handlowe. Można również wyświetlić informacje dotyczące transakcji związanych z danym kontrahentem.


Kartoteka towarowa

Zawiera dane o towarach, listę kodów kreskowych, listę zamienników, listę stron www wraz z opisem. Z poziomu towaru można wyświetlić informację o transakcjach związanych z danym towarem.

Magazyn

Daje możliwość obsługi jednego lub wielu magazynów. Dla każdego z magazynów można zdefiniować odrębną listę towarów, które będą używane na dokumentach związanych z danym magazynem.


Cenniki

Zarządzanie polityką cenową firmy - definiowanie wielu rodzajów cen sprzedaży oraz metody ich wyliczania. Ceny można określać indywidualnie do określonych towarów.

 

 

Pulpit Kontrahenta

Rozwiązanie B2B do komunikacji z odbiorcami i dostawcami. Umożliwia samodzielne wystawianie dokumentów przez kontrahentów: zapytania, zamówienia, oferty; udostępnia informacje kontrahentom o należnościach i zobowiązaniach, towarach, specjalnych ofertach, wystawionych fakturach z możliwością ich pobrania. Pulpit dostępny jest z poziomu przeglądarki internetowej. Dostępny również w wersji anglojęzycznej.


Przedstawiciel Handlowy

Moduł Przedstawiciel Handlowy to nowoczesne narzędzie wspierające pracę handlowca poza siedzibą firmy, skupiające się wokół działań poprzedzających sprzedaż i dostawę towarów. Rozwiązanie pozwala tworzyć cenniki, określać szczegółowe rabaty oraz przygotowywać oferty na urządzeniu mobilnym, bezpośrednio w trakcie spotkania z Klientem. W równie łatwy sposób handlowiec może rejestrować zamówienia od Klienta, a także na bieżąco śledzić stopień ich realizacji, kontrolować stan zamówień oraz zapłaty. Sprzedawca posiada stały dostęp do pełnej
historii kontaktu i zamówień, dzięki czemu może skutecznie budować i utrzymywać relacje z Kontrahentem.

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.