Grupa DrIT

Pomoc zdalna

Pomoc zdalna daje możliwość szybkiego kontaktu z zespołem konsultantów bez konieczności wychodzenia z biura. Zgłoszenia serwisowe przyjmowane są przez system zgłoszeń serwisowych, oparty o rozwiązanie enova365. Dostęp do aplikacji zabezpieczony jest hasłem, które nadawane jest podczas rejestracji (hasło pierwszego logowania, wymaga zmiany).

 

 

System zgłoszeń serwisowych umożliwia przekazywanie drogą elektroniczną zgłoszeń wymagających interwencji konsultantów wdrożeniowych. Po otrzymaniu zgłoszenia od klienta, konsultanci serwisowi potwierdzają jego przyjęcie. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia jest wiadomość e-mail, wysłana na adres podany przy rejestracji. System pozwala śledzić zgłoszenia oraz prowadzić bezpośrednią komunikację z zespołem serwisowym.

Realizacja zgłoszeń odbywa się telefonicznie lub zdalnie, z wykorzystaniem sprawdzonej i bezpiecznej aplikacji TeamViewer. Aplikacja umożliwia również zgłaszanie prac rozwojowych dla użytkowników systemu enova365.

Z systemu zgłoszeń serwisowych mogą korzystać klienci posiadający zarówno umowę serwisową, jak i klienci, potrzebujący doraźnego wsparcia konsultantów enova365.

 

Dowiedź się więcej o naszym zdalnym wsparciu serwisowym. Zadzwoń lub zostaw wiadomość. Oddzwonimy.


Milena Piętka
Konsultant Klienta Biznesowego
tel.: (+48) 885 011 600
e-mail: milena.pietka@drit.pl

System zgłoszeń serwisowych

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.

Zadzwoń aby usyskać więcej informacji: 12 413 11 06