Grupa DrIT

e-teczki

Funkcjonalność enova365 daje możliwość podziału i przechowywania w systemie dokumentacji pracowniczej z uwzględnieniem następujących katalogów:

  • A - dokumenty sprzed okresu zatrudnienia (np. świadectwo pracy, dyplom).
  • B - dokumenty związane z zatrudnieniem pracownika.
  • C - dokumenty po zwolnieniu pracownika (np. świadectwo pracy, wypowiedzenie).

Zeskanowane dokumenty można załączać do odpowiednich katalogów (widok w enova365 jak poniżej):

Od połowy lutego 2019 r. udostępniona zostanie nowa funkcjonalność w zakresie przechowywania i udostępniania dokumentacji pracowniczej. Nowa wersja zapewni:

  • wprowadzenie w e-teczkach zeskanowanych dokumentów z podzielonymi częściami: A, B, C, D wraz z metryką dokumentu,
  • skany dokumentów z e-podpisem,
  • bazę wiedzy o pracowniku - dostęp do pełnych danych,
  • możliwość wydania teczki pracownikowi w pliku xml, opatrzenie podpisem elektronicznym,
  • operacje seryjne generowania dokumentów, potrzebne do e-teczek,
  • przyspieszenie komunikacji pomiędzy pracownikami a działem HR (obieg wniosku o wydanie teczki pracowniczej w Portalu Pracowniczym).

Więcej o e-teczkach pracowniczych i zmianach prawnych w sekcji: Poradnik

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.