Kalendarze pozwalają na ewidencjonowanie wszelkich zdarzeń związanych z czasem pracy pracowników, co ma istotny wpływ na na naliczanie wynagrodzeń. W kalendarzu odnotowywane są wszelkie obecności i nieobecności pracowników. Faktyczny czas pracy poza kalendarzem można zapisywać w postaci zestawień za dowolny okres.
Funkcjonalność związana z bilansem otwarcia umożliwia rozpoczęcie pracy z programem w trakcie roku bez konieczności odtwarzania wcześniejszych wypłat. Prawidłowe wprowadzenie danych do kalendarza pozwala na prawidłowe rozliczanie zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, opiekuńczych już od pierwszej wypłaty naliczonej w enova365. System umożliwia określenie danemu pracownikowi określonego limitu nieobecności - system sam pilnuje przekroczenie limitu, a w zależności od potrzeb Klientów, umożliwia ewidencję nieobecności poza limitem. System automatycznie nalicza limity nieobecności dla pracowników.
Norma czasu pracy to plan pracy pracownika - informacja o tym w jakich godzinach i dniach pracownik powinien wykonywać swoje obowiązki. Funkcjonalność umożliwia wprowadzanie modyfikacji do zaplanowanych wcześniej kalendarzy.
enova365 pozwala planować nieobecności pracowników z wyprzedzeniem. Planowany urlop można następnie zmienić w nieobecność, która zostanie odnotowana w kalendarzu danego pracownika.
Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.