Umów się na bezpłatną prezentację wybranego modułu enova365. Zadzwoń do nas - tel.: 885 051 425                              Umów się na bezpłatną prezentację wybranego modułu enova365. Zadzwoń do nas - tel.: 885 051 425                                    Umów się na bezpłatną prezentację wybranego modułu enova365. Zadzwoń do nas - tel.: 885 051 425 

Grupa DrIT

enova365 gotowa na zmiany prawne: JPK, Split Payment i RODO

Jednolity Plik Kontrolny – wykorzystaj zmiany na korzyść swojej firmy

Od 1 stycznia 2018 roku mikro przedsiębiorcy muszą przesyłać plik JPK_VAT fiskusowi, a od 1 lipca 2018 roku do obowiązku wysyłania pozostałych sześciu struktur pliku JPK na żądanie organów skarbowych zobligowane zostały wszystkie przedsiębiorstwa. Takie warunki podyktowały zupełnie nowe wyzwania, obowiązki i potencjał rozwoju przedsiębiorstw. Warto skorzystać z tej szansy i sprawić, by nowe zmiany prawne zaczęły działać na korzyść Twojej firmy. Zobacz, co zaoferuje system ERP enova365.

Projekt struktur JPK w enova365 został podzielony na siedem obszarów, tj.:

  • Księgi rachunkowe
  • Wyciągi bankowe
  • Magazyn
  • Ewidencje zakupu i sprzedaży VAT
  • Faktury VAT
  • Podatkowa księga przychodów i rozchodów
  • Ewidencja przychodów

Program enova365 w standardzie został wyposażony w funkcjonalność umożliwiającą wytworzenie JPK bezpośrednio z systemu. Jest to prosty w użyciu, konfigurowalny mechanizm, pozwalający na dokonywanie zmian w strukturze i zawartości generowanych plików za pomocą narzędzi konfiguracyjnych w przypadku wprowadzenia zmian w specyfikacjach dotyczących struktury plików.

Nowoczesne firmy, które zainwestują w system ERP enova365, mogą zyskać doskonałą szansę na zoptymalizowanie czasu i wydajności generowania oraz wysyłki plików JPK bezpośredni do Urzędu Skarbowego. Program enova365 dostarcza nowoczesne, mobilne i intuicyjne narzędzia do rozliczania wszystkich siedmiu plików JPK.

Split payment – o co w tym chodzi i jak przekuć dzieloną płatność na korzyść dla własnej firmy?

Split payment, czyli dzielona płatność, to zupełnie nowy model odprowadzania płatności za podatek VAT, które obowiązuje od 1 lipca 2018 roku.

Z dzielonej płatności mogą korzystać nabywcy, którzy w relacji B2B otrzymali fakturę ze wskazaną kwotą podatku VAT. Wówczas mogą oni podzielić płatność na: opłacenie podatku VAT na specjalnie utworzony w tym celu rachunek VAT dostawcy oraz opłacenie wartości netto na rachunek bankowy dostawcy faktury.

Jak wdrożyć split payment? Poznaj wszystkie nowe możliwości systemu enova365, który kompleksowo dostosuje Twoją firmę do bieżących zmian. Oferowany system ERP pozwala przedsiębiorstwom uzyskać pełniejszą kontrolę nad finansami oraz ich płynnością.

Dzięki oprogramowaniu enova365 zyskasz możliwość:

  • pełnej analizy i kontroli rachunków powiązanych,
  • kontroli VAT-u w komunikacie przelewu,
  • automatycznego rozpoznania rachunku MPP,
  • monitorowania struktury należności i zobowiązań.

Gotów na split payment? Zapytaj o to rozwiązanie doświadczonego partnera wdrożeniowego enova365.

Przygotuj się na RODO z enova365

Od wprowadzenia RODO w życie minęło ponad 5 miesięcy. Jednak firmy nie przestały dostosowywać własne struktury do nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Wciąż wiele przedsiębiorstw nie jest gotowych na wprowadzone zmiany. Wciąż wiele firm potrzebuje w tym zakresie wsparcia. Zobacz, jak łatwo przystosować firmę do zasad narzucanych przez RODO z enova365.

W ramach wsparcia przedsiębiorstw w obszarze RODO enova365 zapewnia:

  • łatwą ewidencję źródeł pochodzenia przetwarzanych danych osobowych,
  • ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych osobowych,
  • mechanizmy umożliwiające weryfikację historii danych osobowych,
  • raportowanie o zakresie przetwarzania danych osobowych,
  • tworzenie kopii zapasowych gromadzonych danych,
  • system konfiguracji dostępu do danych osobowych,
  • zapewnienie kompleksowej ochrony danych osobowych, tj.: pseudonimizacji, anomizacji oraz wykonywania audytów bezpieczeństwa.

Podsumowanie

enova365 to kompleksowy system ERP, który zapewnia zaawansowane narzędzia z zakresu kadr, finansów, księgowości, sprzedaży, zasobów ludzkich i wielu innych rozwiązań. To rozwiązanie, które dostarczy Twojemu przedsiębiorstwu innowacyjne, nowoczesne i zawsze aktualne prawnie narzędzia i funkcjonalności pozwalające na efektywne prowadzenie firmy. Wszystkie mechanizmy dotyczące Jednolitych Plików Kontrolnych, Split Payment oraz RODO są dostępne w enova365 w standardzie i są na bieżące aktualizacje przez producenta oprogramowania, a wdrażane przez doświadczonego partnera enova365.

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.

Zadzwoń aby usyskać więcej informacji: 12 413 11 06