Grupa DrIT
24-11-2020

Nowości w ofercie enova365 - narzędzia do pracy zdalnej

 

Zarządzanie zadaniami i projektami w jednym programie
Przedstawiamy nowość w naszej ofercie - system do organizowania i monitorowania pracy zdalnej i pracy rozproszonej.

Poznaj nowość od enova365 - moduł Praca Zdalna, dostępny jest w instalacji z pozostałymi funkcjonalnościami  systemu lub jako samodzielne narzędzie.

Jeżeli potrzebujesz tylko jednej funkcjonalności a nie całościowego systemu ERP i chcesz zorganizować pracę zdalną w Twojej firmie?  Możesz zacząć już dziś!
Zarządzanie zadaniami i projektami w jednym programie to oszczędność czasu i większa kontrola nad przebiegiem procesu.

  • moduł jest gotowy do pracy bez konieczności indywidualnego konfigurowania
  • interfejs jest dostosowany do pracy na każdym urządzeniu
  • dostępny jako samodzielny produkt bez potrzeby wdrażania systemu ERP

 

enova365 Praca Zdalna

Narzędzie do zarządzania zadaniami, raportowania oraz monitorowania pracy rozproszonej. Dostępne jako element kompleksowego systemu ERP enova365 lub jako samodzielna aplikacja wspierająca codzienną pracę.

 

Praca Zdalna – pracuj bezpiecznie i zwiększ efektywność.

Praca Zdalna enova365 to moduł, który powstał w odpowiedzi na potrzeby związane z coraz większym udziałem pracy rozproszonej wśród przedsiębiorstw. Dzięki swojej przejrzystej budowie, pozwala na skuteczne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy i śledzenie postępów projektów. Może być stosowany zarówno w zespołach, które realizują pracę stacjonarnie, jak i w modelu zdalnym, kiedy pracownicy nie kontaktują się ze sobą bezpośrednio. Dzięki budowie hierarchicznej w łatwy sposób pozwala na znalezienie się w strukturze zadań. Pomaga w skutecznym i sprawnym raportowaniu pracy.


Funkcjonalności modułu enova365 Praca Zdalna:

  • Moje aktywności – zakładka zawiera zadania, które przydzielone są do konkretnego użytkownika. Mają one usystematyzowaną strukturę drzewa, tak aby dokładnie wiedzieć z jakimi wytycznymi i wizjami związane są zlecone zadania. Użytkownik widzi wszystkie zadania, które są do niego przypisane oraz te, które przypisane są do zespołu danego Użytkownika. Z poziomu listy Moje aktywności możliwe jest przejście do wykonywania poszczególnych zadań.
  • Organizacja pracy – zobacz wszystkie zadania zarejestrowane w systemie, do których masz dostęp (nie tylko jako wykonujący). Ta zakładka umożliwia wgląd w stan realizacji poszczególnych projektów. Sprawdź co zostało zrealizowane, co jest w realizacji, a co na realizację dopiero czeka. Zakładka zawiera również informację na temat czasu, którego potrzebują Twoi pracownicy, aby zakończyć zlecony projekt. Zakładka daje prosty wgląd w czas, który został zaplanowany na wykonanie danego zadania, a także ile czasu już poświęcili na zleconą pracę. Reaguj na bieżąco na postępy w projektach.
  • Czas realizacji – w prosty sposób wprowadzaj dane dotyczące czasu realizacji zadań. Używaj stopera do rejestracji czasu pracy – rozpoczynając pracę nad zadaniem. Możesz także ręcznie wprowadzić czas, który potrzeby był do wykonania konkretnego zadania. Sprawdzaj ile czasu zajęły poszczególne zadania, a także ile łącznie w danym dniu poświęciłeś na pracę.
  • Historia zmian – sprawdź ostatnie modyfikowane przez siebie zadania, na podstawie historii zmian rejestruj swój czas pracy.


Zalety modułu enova365 Praca Zdalna:

  • Wsparcie Pracy rozproszonej – moduł wspiera organizację pracy firm na każdym poziomie. Działa w oparciu o pracę zadaniową, którą otoczono przydatnymi funkcjonalnościami
  • Koordynowanie zadań wieloetapowych – spójrz na aktywności z szerszej perspektywy – zadania prezentowane w formie pozwalają na lepszą organizację pracy. Rozwiń Pakiet Prac i zobacz podpięte pod nią Grupy Zadań, po rozwinięciu Grupy Zadań sprawdź składające się na nią Zadania.
  • Delegowanie, kontrola stanu wykonania i rozliczanie zadań – całościowa historia pracy nad projektem pozwala w łatwy sposób delegować zadania i sprawnie komunikować. Zobacz jak przydzielone Tobie działania wpływają na realizację wizji projektu. Wszystkie dane są w jednym miejscu i każdy wie co ma zrobić.
  • Ewidencjonowanie czasu pracy – łatwa ewidencja czasu poświęconego na działania pozwala w prosty sposób raportować codzienną pracę.
  • Raportowanie – pierwszy poziom raportowania to dostępne listy z możliwościami filtrowania np. lista Organizacja Pracy (zawiera wszystkie zadania) czy lista Rejestr czasu (zawiera listę zarejestrowanych czasów pracy).

enova365 Praca Zdalna w Pulpitach

Połączenie modułu Praca Zdalna z Pulpitem Pracownika daje możliwość podglądu zleconych zadań wraz z ich opisem.


Rozszerz funkcjonalność Pulpitu Pracownika

Funkcjonalność enova365 Praca Zdalna w Pulpitach pozwala Pracownikowi na podgląd zadań, które zostały mu oddelegowane. To narzędzie, które wspiera pracę zdalną, czyli tą wykonywaną poza siedzibą firmy. Sprawdza się także w pracy rozproszonej, gdzie uczestnicy danej grupy projektowej nie mogą spotykać się osobiście.


Funkcjonalność enova365 Praca Zdalna w Pulpitach:

  • wgląd w przydzielone przez przełożonego lub współpracowników zadania,
  • podgląd w szczegółowy opis zadania,
  • sprawdzenie terminów i deadlinów na wykonanie zadania,
  • zmiana statusu zadania np. na wykonane,
  • możliwość dodawania uwag i komentarzy do zadania,
  • rejestrowanie czasu pracy poświęconego na dane zadanie,
  • możliwość dołączania załączników.

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.

Zadzwoń aby usyskać więcej informacji: 12 413 11 06