Grupa DrIT
20-10-2022

Wersja 2210.2.2 już dostępna!

Nowy moduł enova365 Nieruchomości

Automatyzacja oraz ułatwienie części procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami. Najważniejsze funkcjonalności modułu to:

  • Rejestracja nieruchomości o różnym typie: lokalizacje, budynek, budowla, obiekt tymczasowy, grunt (działka), konstrukcje, instalacje, kondygnacje.
  • Rejestracja zdarzeń zaplanowanych oraz występujących incydentalnie, takich jak: badania techniczne, przeglądy, atesty, ubezpieczenia, konserwacje, kontrole czy awarie.
  • Ewidencjonowanie m.in. odczytów liczników mediów.
  • Rejestracja umów najmu oraz przechowywania informacji o zmianach w zakresie przeznaczenia oraz powierzchni użytkowej.
  • Rejestracja polis ubezpieczeniowych związanych z danym obiektem oraz możliwość rejestracji szkód związanych z daną polisą ubezpieczeniową.
     

Zmiany w module Handel

  • Nowa funkcjonalność dotycząca zarządzania gospodarką odpadami (BDO) zgodnie z Ustawą o odpadach z 14.12.2012 (z wieloma późniejszymi zmianami) wdrażającą dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19.11.2008 w sprawie odpadów, m.in. możliwość rejestracji karty ewidencji odpadu (KEO) oraz karty przekazania odpadu (KPO). Został przygotowany słownik kodów BDO oraz integracja systemu enova365 z bazą BDO.
  • Nowa funkcjonalność obsługująca Krajowy System e-Faktur, m.in. opcjonalne umieszczanie numeru KSeF na wydruku faktury sprzedaży i zakupu, obsługę wielu kont KSeF przy wysyłaniu i pobieraniu faktur.
     

Zmiany w module Produkcja 

  • Nowa czynność: „Sprawdź pokrycie” na liście dokumentów zleceń produkcyjnych, która weryfikuje stan pokrycia zapotrzebowania dla danego zlecenia.
  • Nowa lista o nazwie: „Rozliczenie zleceń”, za pomocą której można podejrzeć zestawienie kosztów oraz wystawionych dokumentów rozchodów (z uwzględnieniem ewentualnych korekt) do wybranego zlecenia produkcyjnego.
     

Zmiany w module Business Intelligence

  • Dodatkowe możliwości analizy danych z obszaru kadrowo-płacowego, min.  analiza bilansu czasu pracy (ponad/poniżej normy), analiza kwot i składników wynagrodzeń w kontekście firmy, wydziałów i pracowników, analiza fluktuacji i przyczyn zwolnień oraz szczegółowe analizy nieobecności.
     

Zmiany w module Praca Hybrydowa

  • Ogólnosystemowy stoper, który może być uruchomiony z dowolnego miejsca w systemie. Funkcjonalność pozwala śledzić czas pracy z zadaniem dzięki zegarowi wyświetlanemu na systemowym pasku narzędziowym. Usprawni to rejestrowanie czasów poświęconych na realizację zadań oraz poprawi ergonomię pracy.
     

Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.

Po szczegóły aktualizacji zapraszamy do kontaktu. 

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.

Zadzwoń aby usyskać więcej informacji: 22 862 84 93